Meme

Meme Büyütme

Meme büyütme, bir kadının memesinin boyutunu, şeklini ve hacmini arttırmak için yapılan cerrahi bir prosedürdür. Meme büyütme dünyadaki en yaygın estetik ameliyatlardan biridir. En başarılı plastik cerrahi operasyonlarından biridir.
2-4 Saat

Operasyon Süresi

Genel

Anestezi

Kalıcı

Hassasiyet

1-2 Hafta

Tam İyileşme

7 Gün

Kalıcılık

1 Gece

Hastanede Yatış

GENEL BİLGİLER

Meme Büyütme Amacı:

· Küçük göğüsleri doğal görünümlü olarak büyütmek.

· Hamilelik, kilo kaybı veya emzirme nedeniyle şekil ve büyüklük kaybeden göğüsler restore etmek.

· Göğüsler arasındaki asimetriyi düzeltmek. İlk ameliyat, kanser tedavisi veya diğer benzer nedenlerle ortaya çıkan durumları tedavi etmek için de yapılabilir.

Aşağıdakilerden herhangi birini yaşarsanız, göğüs büyütme için doğru adaysınız:

• Meme büyüklüğünden memnuniyetsizlik

• Göğüslerdeki şekil ve hacim değişikliği

• Göğüslerin simetrik bozuklukları

• Göğüslerin büyüklüğü nedeniyle düşük özgüven

• Farklı hastalıklardan dolayı meme kaybı

Meme protezi nasıl seçilir?

Bir çok meme protezi türü vardır. Şekil açısından 2 seçenek vardır: yuvarlak meme implantları ve gözyaşı meme implantları. Bu implantların seçimi, anatomi, doku uygunluğu ve hastaların tercihine dayanmaktadır.

Ameliyat sırasında memenin hangi kısmında kesi yapılacak? Hiç yara izi kalacak mı?

Sadece göğüs büyütme geçirecek hastalara standart olarak meme altında, meme başı çevresinde veya koltuk altı altında kesiler yapılır. İyileştikten sonra düz ince bir yara izi kalır, ancak bu yara zamanla iyileşir.

Meme Büyütme Tekniği

Meme büyütme operasyonları işlem öncesi iyi planlanmalıdır. Bu aşamada doktorun deneyimi ve en son teknolojinin uygulanması çok önemlidir. İleri teknolojiyi kullanarak doktorlarımız hangi işlemin, hangi yöntemle ve hangi hastaya uygulanacağını titizlikle planlamaktadır.

Öncelikli tercihimiz meme altında ince bir kesi ile prosedürü uygulamaktır. Böylece, silikon implantları kas altına veya üzerine hatasız olarak yerleştirmek daha kolay olabilir.

Ek olarak implantlar şu şekilde yerleştirilebilir: koltuk altı, göbek deliği veya meme başı altına. Ancak, meme ucunun altında küçük bir kesi ile çok daha sorunsuz olacaktır.

Meme Silikonları Kalıcı Mı?

Silikon implantların dayanıklılığı kişiye göre değişir. Görünüşte bir değişiklik olmadıkça hastalar bunları kullanacaktır. Modern teknoloji sayesinde, üreticiler uzun ömürlü implantlar üretirler, yani implantlar ömür boyu kullanılabilir. Buradaki kritik faktör, hastanın dış görünümünün memnuniyetidir.

Hasta dış görünümden memnunsa, silikonun güvenli ve sağlam olduğundan emin olabilirler. Hastaların çok fazla sporla aktif bir yaşam tarzı varsa, görünüm sorunları 10-15 yıl içinde ortaya çıkabilir. Bu gibi durumlarda, hastanın memnuniyetini korumak için gerekli prosedürlerle müdahale edilebilir. Bununla birlikte, bu tür ikincil müdahalelere duyulan ihtiyaç eskisi kadar görünmemektedir.

Silikon Cerrahisi Sonrası İyileşme Süreci

Meme büyütme yapıldıktan sonra iyileşme oldukça hızlıdır. Prosedürü küçük bir kesi ile gerçekleştirmek mümkün olduğundan, ameliyattan sonra fazla rahatsızlık yoktur. Yeni göğsünüze alışmak birkaç gün sürer. Su geçirmez sütyen giyerek ameliyattan sonraki ikinci gün duş alabilirsiniz. Ameliyattan iki hafta sonra kontrole geldiğinizde neredeyse tamamen iyileşmiş olacaksınız.

Genellikle son birkaç haftanın sonunda hastalarımız, göğüslerinin yeni görünümüne alışarak memnuniyetlerini bizimle paylaşmaya başlıyorlar.

Ameliyattan sonraki ilk günlerde ağrı hissedebilirsiniz. Tedavi süreciniz için doktorunuzun önerilerine uymanızı öneririz. Bu, çok daha hızlı bir iyileşme süreci sağlar.

Meme silikonu dokunarak hissedilebilir mi?

Teknoloji geliştikçe, silikonların meme dokusu ile benzerliği, göğüslerdeki silikonları tanımayı zorlaştırmaktadır. Öncelik cerrahi doğallık olduğundan, hasta dışında birisinin bir operasyonun gerçekleştirildiğini anlaması neredeyse imkansızdır. Aşırı büyük silikonlar hastanın kendi standart boyutuna göre tahmin edilebilir.

Hangi Silikon modelini seçmeliyim: Yuvarlak veya Damla?

Her şeyden önce, hangi model seçilirse seçilsin, FDA ve Sağlık Bakanlığı onaylı, güvenilir ve güvenlidir.

Ayrıca silikonlar hastanın beklentilerine ve vücut yapısına göre seçilmelidir. Modern teknolojiyi uygularken, bu bireysel kararları mümkün kılıyoruz. 3D görüntüleme sistemleri ile hastaların ne tür ve boyutta silikon kullanacaklarına önceden karar vermek daha kolaydır. Doktor üç boyutlu görüntülere çeşitli boyut ve tiplerde silikon uyguladığından, hastamız doktorumuzun önerileriyle doğru olanı kolayca seçebilir ve kendi özel ölçümlerini alabilir.

Yağ Transferi Yöntemiyle Büyütme

Göğüs büyütme için doğal bir yaklaşımla ilgileniyorsanız veya daha az iz bırakan bir sonuç istiyorsanız, yağ transferi ile büyütme operasyonu için uygun bir aday olabilirsiniz. Yağ transferi büyütme işleminde, yağ hücreleri vücudunuzun başka bir bölgesinden (genellikle karın) liposuction ile alınır ve ardından mevcut meme şeklinizi iyileştirmek için yağ aşılama işlemi uygulanır.

Before & After

ONLINE REZERVASYON